Pana la adanci batraneti

Ziua mea de nastere vine cu pasi lungi si repezi!uuuu

Nu vreau sa cresc cu un an; daca cresc un an, n-am sa mai pot spune ca am x ani, ci va trebui sa spun am x de ani. yucksy.

Si ma surprind nostalgica, mi-e dor de liceu, de dezbateri si de diversitatea de personalitati. In facultatea mea temperamentele si felul de gandire nu difera mult. HA.Istoricul tipic e calm, ganditor, nu se grabeste, are o parere in legatura cu orice si nu rareori e ca mancarea aia pe care trebuie doar s-o bagi la cuptor, sa astepti 3 minute si e gata. Istoricul tipic nu crede ca oamenii sunt in general buni de la galbenus pana la albus, e realist si vrea sa te convinga ca are dreptate. Pentru ca in general are.

Istoricul tipic e foarte util si interesant.

In cocnluzie dragii mei, sa ne bucuram de fiecare moment. Inainte sa ne dam seama, a trecut un an si memoriile nasoale din liceu se sterg lasandu-ne cu un trecut ireal de luminos.

2 responses to this post.

  1. Posted by ghiiiici:* on 26 Septembrie 2010 at 9:26 pm

    lav uu mariiie curieee!!!miss u
    very interesting blog btw!

    Răspunde

  2. i lav u too!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

