Mare intrebare, mare

Din pacate, unele prietenii mor. Pentru ca sunt menite sa moara, sau pentru ca noi nu am facut suficient…

Vreau sa ilustrez cam cat de naspa e, dar nu sunt cuvinte. Adica exista cumplit, oribil, as vrea sa nu mi se fi intamplat mie, parca mi se rupe inima, parca am pierdut o parte din inima mea bla bla bla.

Nu am gasit nicio compozitie scrisa care sa exprime uriasa cantitate de durere care precede si urmeaza mortii unei prietenii.

Asa ca am sa va arat printr-o imagine comparativa.

Desenul genial e … my design.

Intrebarea neoriginala este …daca voi primi… sau castiga, ceva mai bun si mai frumos? Daca ce am avut pana acum in materie de relatii, e cel mai bun lucru posibil pentru mine?

Ratiunea si simtirea din dosul cerebelului imi zic :Ridicol, bineinteles ca exista multe lucruri minunate pentru tine!

Ratiunea si simtirea vor fi ascultate cand intreg cerebelul va fi disponibil.

3 responses to this post.

  1. Chiar , ce-ai face daca asta e tot ce primesti? ?

    Răspunde

  2. eu nu cred ca prieteniile adevarate mor.
    trec, e adevarat, prin suisuri si coborisuri dar nu mor niciodata.

    Răspunde

Lasă un răspuns

