How deep is your love?

Trebuie sa tii minte ca oamenii sunt minunati. Uneori ei uita.

Winnie the pooh.

„I believe in you,

You know the door to my very soul”

Daca toata lumea ar asculta de Winnie si de Bee Gees, ne-am scapa de o gramada de probleme.

5 responses to this post.

  1. N-as vrea sa par batut in cap si nici prost de-a binelea , dar nu prea inteleg cum sunt oamenii minunati ? Cred ca oamenii sunt asa cum sunt…Poate , in situatii limita , oamenii ( unii dintre ei ! ) isi arata maretia . Nu traim insa numai in situatii limita , din pacate traim in vremuri gris si , da , ai dreptate , uitam ca oamenii ( noi ) sunt/em minunati .
    Unii sunt cronofagi si plictisitori de moarte ! 🙂

    Răspunde

  2. Oamenii sunt minunati cand ii tratezi ca si cand ar fi minunati. Asta am vrut sa zic. Cand ii tratezi cum merita, sunt cum sunt.

    Răspunde

  3. Daca ii tratam cum merita , de ce sa-i mai tratam ca si cand ar fi minunati ? Mi se pare ca e ca si cand m-ai obliga ( nu tu , generic ) sa-mi placa verbiajul lui Moculescu ! Ca si cand m-ai obliga sa-mi placa Dan Brown , pentru ca il citeste o lume intreaga…Oamenii IN GENERAL sunt cetateni… ce sa-ti placa la ei ? Cred ca din cauza varfurilor , din cauza oamenilor speciali – care sunt foarte rari – generalizam exceptionalitatea la toti , ceea ce e profund nedrept .
    Majoritatea intotdeauna a fost troglodita , de aceea si e posibila gaselnita cu democratia !

    Răspunde

    • Ai dreptate, ce pot sa spun.Cand am scris articolul gandeam la scara redusa, la oamenii care imi sunt dragi si pe care sunt dispusa sa ii iubesc si atunci cand nu sunt minunati.
      Dar mi-ar place sa ii pot trata pe toti ceilalti la fel, pentru ca superioritatea si dispretul fata de cei care nu pot la fel de mult ca tine nu e justificat (nu tu, generic ). Ma gandesc, o greseluta sa se fi facut in lantul meu genetic si puteam ajunge cu sindromul down.E o chestie de noroc,nu?

      Răspunde

  4. Nu ma intelege gresit, eu incercam sa spun ca daca ii tratezi pe oameni ca si cum ar fi speciali,devin speciali. Altfel sunt ordinari.
    *abia m-am trezit,s-ar putea sa nu fiu coerenta 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

