Smile, even if it is a sad smile

„Anger, tears and sadness are only for those who have given up.”

Nu am sa spun cine a spus asta pentru ca mi se pare o mare prostie. Dar unii oamenii chiar considera ca asa stau lucrurile, ca acesta e sensul in care trebuie sa fie puternici. De fapt, in directia asta merge societatea, al eficientei de otel. Puf puf

Daca nu esti nervos, ce relevanta au momentele cand esti cuprins de euforia pacii.

Daca nu plangi, cum reactionezi la ceapa…

Daca nu lasi mizeria si disperarea lumii sa te atinga, ce te face lipsa de empatie?

Intelepciunea araba spune…

„Tristi sunt doar acei ce inteleg.”

3 responses to this post.

  1. Imi place cum ai pus la punct zicerea din start…In genere imi place ce scrii !
    Deduc sensibilitate , inteligenta … 🙂

    Răspunde

  2. Cand vad fundalul blogului , imi vine sa pun mana pe creion si sa desenez , dar azi e Duminica , fac pauza..:-)

    Răspunde

Lasă un răspuns

