Ia niste aer

Se pare ca folosirea excesiva a internetului duce la depresie.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8493149.stm

Pot sa garantez pentru asta :))

Mi se intampla in zilele in care chiar nu se intampla nimic, sa petrex prea mult timp pe internet si sa sfarsesc ziua simtindu-ma urata si proasta. De ce asa anume, pentru ca subiectele acestea sunt sensibile pentru orice fata.

Daca am ceva proiecte care sa ma tina ocupata, masimt inteligenta si draguta. Interesanta activitate subconstienta.

Am mai citit ca jocurile de noroc ii atrag mai mult pe cei care stau prea mult pe net, la fel ca alte lucruri care nu iti fac bine.

Oricum internetul in sine nu e problema.Mi-a fost la urma urmei un instrument indispensabil ani de zile. Insa e de multe ori un substitut pentru viata reala.

Am prins ideea.Nu vreau sa ajung ca tipii aia care stau intr-un birou in pantaloni de piele, se scarpina pe burti si vorbesc pe mess cu fete de 15 ani care zic ca au 23 de ani. In fine, nu ma pot gandi la echivalentul feminin pentru ceva asa dezgustator.

Deci, indeparteaza-te de langa computer, fa ceva util, alearga in parc, invata pentru anul viitor, experimenteaza cu oja aia verde.

One response to this post.

  1. Corrrrrrrrect! Viata se petrece offline… eu numai cu oja verde n-am incercat pana acum! O toamna frumoasa si niste aer rece, care sa ne trezeasca!
    🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

