Happy End

Acum un an am intalnit pe cineva special care m-a facut fericita pentru ca era! si mai apoi trista pentru ca a plecat. Ieri s-a facut exact un an si nu m-am mai gandit la persoana aceasta de ceva vreme, dar ieri am vazut data si mi-am adus aminte, chiar daca de obicei nu tin minte nici cand e ziua tatei.

Ceva vreme dupa dureroasa plecare, o prietena m-a intrebat daca imi pare rau ca toate astea s-au intamplat. Am spus ca da.

Dar aseara mi-am dat seama ce norocoasa sunt ca te-am intalnit si ce linistit imi e sufletul cu felul in care lucrurile au decurs, amintirile frumoase si insomniile.

Astazi, povestea noastra mica si aparent trista, nu are alt efect asupra mea, decat ca ma face sa ma gandesc la viitor cu mai mult optimism; demonstreaza ca sunt asa multe lucruri minunate in lume, asa multe povesti frumoase, atat de multa blandete, si cativa oameni ca tine.

Ma bucur ca am intalnit minunata ta persoana

2 responses to this post.

  1. un post ce miroase a amintiri frumoase!!!!

    Răspunde

  2. mmda 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

