Eu când vreau să mă uit la desene animate, mă uit la desene animate

 Bolnăvioara sunt, bolnăvioara. 
 
 Născiorul curge din plin, strănut cu furie şi vorbesc ca un goauld.
 
 Ca orice om în această situaţie, am recurs la acest site.

 Şi în continuarea şirului de articole despre impresionism, Berthe Morrisot.
 
 Trebuie să recunosc, de când am început să îi iau în răspăr pe impresionişti, m-am plictisit. Impresionismul care odată era veşnic prospat pentru mine şi garantat îmi mergea la inimă, acum îmi pare repetitiv. În orice caz, Berthe Morisot e o femeie incredibilă cu o poveste frumoasă şi îmi place stilul ei. Fără să va plictisesc , puţinii mei cititori, cu detalii, iată un tablou care m-a atins îndeosebi.

Lady at her toilette

  Şi acum înapoi la desene animate şi ceai cald cu lămâie. 
 
 Dubi dubi dubi dubi dubi dubi dubi dubi dubi Perry!!

2 responses to this post.

  1. Insanatosire grabnica… era sa scriu groaznica, ptiu, cine m-a pus sa scriu la ora asta

    Răspunde

Lasă un răspuns

