Brutalitate

Acum vreo luna, stand intr-o parcare cu Inteleptul si, ironic, vorbind despre motivele pentru care el vrea sa emigreze in Canada, am auzit niste tipete amestecate iar cateva secunde mai tarziu am vazut aparand de dupa un colt un tiganus urmarit indeaproape de o namila care l-a prins de umar si i-a tras cu sete un pumn in spate. Namila i-a urlat sa „adune”. L-a tarat pana la coltul de cladire care l-a ascuns si mai inainte privirii noastre, si l-a imbrancit.
Atunci mi-am dat seama ca sunt mai multi barbati in preajma. Poate erau acolo de dinainte si n-am bagat de seama.
Tiganusul a adunat de pe jos ceva, nu mi-am dat seama ce din cauza distantei, si a dus chestia la cosul de gunoi. A facut de mai multe ori drumul cu capul plecat, tragandu-si mucii si schiopatand tare de un picior. Era descult.
Barbatii adunati intr-un semicerc s-au multumit sa discute grav cu ochii spre copil, iar unul din ei i-a facut un semn obscen.
Cand a terminat, tiganusul a intrat intr-un magazin deasupra caruia scrie balcanic „Anvelope, Amanet, Asigurari, Rechizite, Vopsele”. A iesit dupa doar cateva secunde si toti participantii la scena au disparut dupa colt.
Am simtit ca ma ustura ochii. Mi-am tras nasul copilareste ca sa las lacrimile sa curga libere. Mi se parea ca daca acum nu se intampla ceva, e tare grav. Macar sa curga lacrimi.
M-am intors catre Intelept cu jumatate de inima, si am vazut ca verifica plin de interes roata masinii. Mai apoi ne-am suit in masina si a pus muzica.
Ce se mai poate zice?
Bineinteles ca vrea sa plece. As pleca si eu. Dar motivele pentru care el vrea sa plece sunt tocmai motivele pentru care eu n-as pleca.

3 responses to this post.

  1. trist… suntem atat de lasi uneori…

    in alta ordine de idei, mersi de like la ultimul post

    Răspunde

  2. Cand esti in Panica nu poti gandi limpede… stiu cum e((

    Răspunde

  3. doar o realitate cruda 😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

