Despre bunul simţ şi toate cele…

 O profesoară care a scos o carte, le-a pus-o elevilor pe bănci fără a-i întreba dacă o vor, i-a informat că le este necesară şi că preţul este de x ron. Cartea este o compilaţie de eseuri ale unor elevi şi foşti elevi ai doamnei profesoare, o compilaţie interesantă doar pentru participanţii la alcătuirea ei. În fond, o carte inutilă pe care un număr mare de copii au fost nevoiţi să o cumpere pentru ca dumneaei să îşi scoată investiţia şi să iasă învingătoare din toată afacerea, pentru că, vezi Doamne, e publicată.
 
 Nici nu a luat în considerare statisticile care spun că mai mult de jumătate din gospodăriile din România o duc de azi pe mâine la limită. 
 
 Caz rar sau e doar aceaşi poveste care se repetă de la începutul şcolilor publice?

5 responses to this post.

  1. Probabil invatatoarea face parte din acea jumatate care o duce greu si cum romanul se descurca a gasit o iesire din criza

    Răspunde

  2. rar..eu nu am mai auzit si nici intalnit.egoism

    Răspunde

    • Ma imbucura ca spui ca e rar. Sper si eu ca e un eveniment izolat; cum mie mi s-a intamplat in liceu iar acum i se intampla cuiva apropiat, m-am obisnuit cu gandul ca nu e ceva iesit din comun.

      Răspunde

  3. Posted by Ovidiu on 2 Octombrie 2010 at 9:28 am

    Nu ,nu e caz rar, e peste tot,din clasa a 5 a pana intr-a 11 a unde sunt acum, in fiecare am dadeam de profesori de genul, e aceeasi bataie de joc si nesimtire din partea profesorilor.Daca nu deschizi gura si sa le dai peste nas de fata cu 30 de elevi si sa ii faci in asa fel incat sa nu mai aiba nimic de zis nu se linistesc.Imi pare rau ca in ziua de azi tot dobitocu` si imbecilul de profesor are carte.Te pune sa o cumperi, deh.. ii iese partea si bineinteles ca sa nu ai 2 sau 3 ora urmatoare, sau daca ai scapat fara nota asta sigur o sa iei mai multe in viitor,esti nevoit sa ii cumperi o carte care nu iti foloseste la nimic pentru-ca ori nu are valoare ( continutul nu este calitativ) ori pur si simplu nu ai ce face cu ea.De obicei profesoarele fac treaba asta mai des, ele-s mai pline de fala si mandrie si doritoare de avutie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

