Oare…. #4

 Dacă închizi ochii tare tare şi şopteşti repede repede… se face adevărat?

9 responses to this post.

  1. cu muuultă perseverenţă şi încredere-n forţele proprii . . . poate, probabil, discutabil :))

    Răspunde

  2. daca ar fi atat de simplu toti am sopti repede repede…si am avea multe impliniri insa…incearca dar nu-ti fa iluzii 🙂

    Răspunde

  3. cat e de dulce poza, ca o bombonica!
    bineinteles ca se face adevarat. trebuie doar incredere multa 🙂

    Răspunde

  4. eu cred ca depinde si de intensitatea dorintei, dar nu sunt eu aia prea obtimista 😀

    Răspunde

  5. E la Viena tabloul, nu? ;))
    Mie nu mi se pare cine stie ce.. sunt adepta clasicului in pictura:P si nu numai :))

    Succes ca viitor muzeolog! 😀 poate aduci si pe la noi chestii originale, ca alea despre care am povestit eu ;))

    Răspunde

    • te referi la Klimt, nu? Cred ca da, cu certitudine in Austria. Ma gandesc ca poate ce am vazut eu a fost o expozitie a unor studenti cand eram mitica.
      Multumesc ca ai trecut pin mosie pe la noi ;).

      Răspunde

  6. Daca inchizi ochii, soptesti repede, repede: Vreau sa am si AM! repetat, VIZUALIZEZI ceea ce vrei sa ai, apoi deschizi ochii si incepi SA ACTIONEZI cu dorinta, credinta si asteptare… se face adevarat sigur! SIGUR!

    Răspunde

  7. nu prea cred…
    doar daca iti doresti din tot sufletul si din toata inima ta , insa si atunci ai nevoie de ajutor, din partea cuiva sau macar a universului.
    „atunci cand iti doresti ceva din toata inima, tot universul comploteaza ca tu sa ai acel ceva”

    Răspunde

Lasă un răspuns

