Obsesii

Madness by Jazzie Jackie

Madness by Jazzie Jackie

 Eh, am crezut că obsesiile mele au murit, că au dat colţul, au îmbătrânit, expirat, şi pur şi simplu s-au evaporat din colţişorul de minte care le hrănea. Dar mnuu, nici vorbă. Ele dormeau frumos în sus-numitul colţ şi aşteptau stimulul necesar pentru a le dezlănţui. În acest caz, e vorba de un mic discurs pe care va trebui să îl ţin în scurtă vreme. Doar gândindu-mă la oamenii care mă vor asculta, inimioara mea a luat-o razna şi am ameţit. 
 
 Întinsă amărâtă pe canapea, mi-a venit în minte: „Căci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frică, ci de putere, de dragoste şi de chibzuinţă.” şi din nou am apreciat înţelepciunea domnului prof. Necea care ne punea să memorăm versete. Dar nu m-a înveselit defel, ba chiar pe dos. Care va să zică … când vine duhul meu de putere, de dragoste şi de chibzuinţă?!
 
 I-am spus toate astea Înţeleptului. Mi-a răspuns puţin neatent (ceea ce eu nu apreciez): „Vroiai să-ţi pice din cer?”

„Evident!”Doar de unde altundeva… 

Dar se vede după râsul tipic ca de înec al Înţeleptului, că nu acesta e răspunsul la întrebare.

Deci… nu pică din cer.

7 responses to this post.

  1. Pai cand vei afla raspunsul sa-l scrii aici: „Cand vine duhul de putere, de dragoste şi de chibzuinţă?” 🙂

    Răspunde

  2. nici nu apreciezi la adevarata valoare, daca vin fara efort. sper ca i-ai uimit pe toti cu discursul!

    Răspunde

  3. Si in ce ar consta acea munca ? 🙂

    Răspunde

    • in cazul acesta, inseamna sa aleg sa tin discursul chiar daca stiu ca o sa ma chinuie :))
      pare putin, dar trebuie sa intelegi ca anxietatea e cumplita

      Răspunde

  4. Aaa, eu am crezut ca ai raspunsul general la intrebarea “Cand vine duhul de putere, de dragoste şi de chibzuinţă?”, nu ca te referi la situatia asta particulara :).

    Din perspectiva de ascultator, mi se pare cel mai urat sa asisti la un discurs care nu-ti trezeste nicio urma de interes. Din ala monoton, la care te plictisesti groaznic :). In rest, chiar daca iese ceva prost, macar e interesant :P.
    Succes cu discursul tau ! Asta daca vei alege aceasta cale chinuitoare :P.

    Răspunde

  5. nimic nu pica din cer…toate ni le faurim singuri dupa puterea si priceperea fiecaruia.

    Răspunde

Lasă un răspuns

