Când o să mă învăţ minte?

Nu poţi umbla cu ei Maria. De ce îţi cumperi!?

😀 they’re so pretty

8 responses to this post.

  1. Că sunt frumoşi… eh… multe fete fac tot felul de compromisuri pentru o pereche de pantofi frumoşi… unele şi-i iau şi mai mici dacă nu găsesc mărimea lor.

    Răspunde

    • Doamne fereste. Lasa ca eu am reusit sa ii port cam 200 de m, apoi am luat un taxi. Ce pot sa zic. Daca iau taxiuri peste tot, I could totally make it work :))) Sau as putea sa-i tin frumos in cutie pentru restul vietii lor.

      Răspunde

  2. :)) pretty …nimic de zis despre dar…cam prea pe sus ….sigur in cutie vor arata superbi 😀

    Răspunde

  3. eu pe tocuri ma simt foarte bine,la inaltine,deaspura lumii.Port rar, acum am invata sa merg pe tocuri:d,si am purtat o perioada.Ne cumparam din dorinta de a avea,de a ne simti implinite…sau nu?

    Răspunde

  4. Eu mi-am cumparat anul asta, la mare fiind, o pereche de botine cu toc de 12.
    Chiar daca nu ma simt asa confortabil, trebuia sa le cumpar. Pur si simplu nu puteam sa le las acolo…

    Răspunde

  5. sunt superbi!!!
    mergi cu taxi-ul dar ai cateva clipe de glorie, merita 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

