Astazi Maria a zis…

Tai tai bloggerilor pe care nu-i mai citeste, si bine ati venit in blogroll…  Ovidiu, Keby, Tinkerbell, DeeaEllena, Redsky, Alice, Mimi, Isis, Esqvilyn, dunedenisip, Florin Buzdugan si Veverita.

😉

10 responses to this post.

  1. Multumesc ! 🙂

    Pentru mine unul e mai important sa citesc pe cineva decat sa-l am in blogroll. Iar pe paginile unora n-am mai ajuns. Nu pentru ca nu as mai aprecia aspectul care m-a determinat sa-i trec in blogroll, ci din lipsa de timp. Iar daca nici ei nu ajung la mine, nu le simt lipsa :).

    Răspunde

  2. multumesc pentru ca m-ai adaugat! :*

    Răspunde

  3. Sărumâna!! Pe blogger chiar nu se citeşte…aici sunt cu adevărat oameni care citesc…Mă bucur sa fac parte din lista ta.Mulţumesc!

    Răspunde

  4. multumesc frumos pt apreciere 😉

    Răspunde

  5. Posted by Ovidiu on 18 Octombrie 2010 at 3:20 pm

    Prima data cand sunt primu` ..:))) .. :* ma simt onorat 😀

    Răspunde

  6. Astazi Isis a zis… multumesc, Maria!
    Se pare ca saptamana mi-a inceput bine: am castigat un premiu pentru un articol despre fericire si m-am regasit aici, la tine. Absolut intamplator! Inca o data, multumesc.

    Răspunde

  7. Posted by Ovidiu on 18 Octombrie 2010 at 8:52 pm

    Aaa.. da, am uitat, scuza-ma … MULTUMESC !:d:*… azi is mai tehui ..:-„

    Răspunde

Lasă un răspuns

