Am votat… din greseala

M-am inselat cand am spus ca mi-a pierit interesul. Interesul a renascut ca pasarea Phoenix. Lumea asta -noua pentru mine, e absolut fantastica. Ca un accident comic. Banuiesti ca tipul s-a ranit serios cand capul i s-a izbit cu putere de macadam, dar e oarecumva amuzant felul in care i se unduiesc oasele. In alta ordine de idei- pentru ca trebuie afirmat, personajele negative din desene animate sunt mult mai de treaba decat parlamentarii.

Liderul deputaţilor PDL, Mircea Toader, spune că parlamentarii Puterii au votat din greşeală pentru scăderea TVA la 5% pentru alimente şi a neimpozitării pensiilor sub 2.000 de lei. Legea a trecut cu unanimitate de voturi.

Nu am cuvinte. Am izbucnit intr-un ras nebun si mi-am tras o palmuta peste frunte. Cum sa fii nervos si deprimat ca lucrurile nu merg bine? Hai mai ca e mult frumos si bine pe planeta. De exemplu avem o trupa de stand-up deghizata in parlamentari care i-au rapit pe adevaratii parlamentari si ii ascund intr-un beci undeva pana rezolva toate problemele natiunii. Seara parlamentarii adevarati ies din beci si cum nu pot sa isi acuze sosiile ca sunt sosii, afirma ca au facut o eroare si astfel se dezvinovatesc.

6 responses to this post.

  1. E greu sa fii si parlamentar :))

    Hmmm, pot sa-ti trimit un mail ? 🙂

    Răspunde

  2. Posted by tanasescu on 22 Octombrie 2010 at 12:50 am

    sicer avem cel mai tare parlament, pacat ca nare nici in clin nici in maneca cu statul de drept dar in rest ii nostim

    Răspunde

  3. Posted by Ovidiu on 22 Octombrie 2010 at 10:46 pm

    bag mana-n foc ca de abia se trezisera din somn… fiind tehui de somn iti dai seama ca au votat la pocneala :))…

    Răspunde

Lasă un răspuns

