Din belsug numai belsug

 Interesul meu pentru politică s-a născut subit astă-noapte şi a murit la fel de subit, dar înainte să îl îngrop am să-i reconstitui scurta existenţa. 

 Totul a început de la Înţelept care încearcă să mă convingă că e datoria mea civică să îmi pese şi să mă implic. M-am lăsat convinsă de dragul dumnealui şi am început lupta mea cu caracatiţele îngropate în maşini de 400.000 de euro care fac economie de benzină cumparandu-şi biciclete de 2000 de euro. *pentru că în viitor văd… aşaaa ca prin ceată politicieni circulând cu bicicleta între birouri şi Casa Parlamentului iarna la -17 grade echipaţi cu costume de 1700 de euro. 

 Aşa deci, m-am uitat prin bloguri respectabile şi m-am oprit pe blogul lui mr Ponta. Review? Să-i fac, să nu-i fac? Să fim serioşi. 
 Important de menţionat sunt cele 100 de soluţii care mi-au omorât pentru o perioadă necunoscută de timp zelul civic. În prima zi de guvernare, PSD va readuce salariile la nivelul de dinainte de tăiere, va anula măsurile imorale luat de actualul guvern cu privire la pensiile militare şi alte pensii ocupaţionale, va îngheţa preţul utilităţilor, va impune neimpozitare pensiilor mici şi va face o carte neagră a guvernării Băsescu-Boc. 
 
 În prima lună va creşte salariul minim pe economie la 750-800 RON pe lună. În primul an va reduce TVA-ul la pâine cu 20%, va impozita pe bogaţi şi nu pe săraci, va rezolva toate problemele legate de corupţie în toate domeniile şi pe lângă aceste lucruri frumoase mai sunt menţionate multe altele care va să zică nu înseamnă mare lucru. 

 Că şi eu pot să scuip un turn Eiffel în mărime naturală, să dublez cantitatea de apă din Tisa cu puterea minţii, să îi explic lui Einstein de ce a greşit teoria relativităţii şi să hăcuiesc un mamut cu cleştele de unghii.

2 responses to this post.

  1. Ei sunt invatati cu declaratii d-astea :)). Geoana parca oferea 20 de mii de euro fiecarui roman care se intoarce in tara :))

    E pacat ca nu prea ai de unde alege. E coruptie peste tot.

    Răspunde

Lasă un răspuns

