Cand eram mică visam vise minunate

Cand eram mică visam aceleaşi vise ciudate, lungi şi complexe. Într-o vreme i le spuneam colegei de bancă, dar cu timpul a ajuns să creadă că inventez şi nu i-am mai povestit.

Visul meu preferat se petrecea într-o campie. Era acolo o clădire mare cu multe geamuri iar eu o priveam de dinafară şi mă gandeam că trebuie că are cate o fereastră pentru fiecare zi. Mai apoi mă găseam din senin într-o uriaşă sală de mese din clădire unde mă împiedic de nişte scaune. Ies afară că nu-mi place şi plec acasă, o casă draguţă ceva mai departe de clădire, unde avem gaini, caini, vaci şi un urs in hambar. Vreme îndelungată în visul meu stau în hambar întinsă pe un hamac, păzesc ursul şi mă joc. Dar îmi pare că nu e urs, ci vacă. Şi cum nu sunt sigură, mă tot duc să verific. Iar aici începe partea care nu-mi place. Scapă ursul şi mă fugăreşte. Din cand în cand mă prinde şi cand să mă zgarie observ că e vacă. Bucata asta se repeta ciclic. Ursul mă fugareşte şi cand e aproape de mine, cand nu mai am aer îmi dau seama că e vacă.

Un alt vis frumos pe care îl aveam des se petrecea langă un rau. Eram eu şi încă cineva din care nu se vede decat mana. Eu sunt supărată si băiatul ăsta -… ei da, eu ştiu că era băiat chiar dacă nu se vede decat o mană, îmi dă o minge de apă pe care sunt desenate tot felul de lucruri. Eu iau mingea şi o sucesc pe toate părţile pană găsesc o mană întinsă. Şi zambesc. Aşa se termină.

Dar cel mai plin de întamplări vis des de-al meu se petrece într-un oraş mare unde sunt multe scări. Tot urc şi cobor scări şi am o destinaţie clară. Nu mă grăbesc dar ştiu că trebuie să ajung undeva. În drumul meu întalnesc tot soiul de oameni, printre care mulţi oameni pe care îi cunosc şi o tanti bătrană imbrăcată ca o fată tanără, care ţine de mană o fetiţă mică îmbrăcată gothic.

2 responses to this post.

  1. vise de noapte..

    Răspunde

  2. tare ala cu ursul care era vaca :D.

    Răspunde

Lasă un răspuns

