Grifonii dragii de ei

Astăzi a fost a doua oară când am intrat în cetatea Oradea cu intenţia de a vedea grifonii din palatul princiar închis publicului, dar contextul a fost într-aşa încât a trebuit să abandonez planul. Mai încerc sapt. viitoare odată şi gata. Dacă nu iese de data asta înseamnă că grifonii nu vor să mă vadă.

Nu am văzut niciodată animăluţul respectiv şi m-am ferit să googlesc termenul pentru că nu vreau să am aşteptări absurde şi să fiu dezamăgită. Dar ştiu că e un trup de leu cu aripi, ghiare şi cap de vultur. Deci ar trebui să arate cam aşa.

grifon design genial de Maria

grifon

Acum că l-am desenat îmi dau seama că am mai văzut reprezentări de grifon, numai că n-am ştiut ce văd. Numai cu un cap de vultur în loc de cap de pelican.

În altă ordine de idei, astăzi am avut parte într-una de surprize şi am rămas blocată în şhock mode. Cel mai bun exemplu e că acum vreo două ore când am ieşit să scutur faţa de masă m-am întrebat ce caută un bărbat dezbrăcat în curtea mea. Celelalte surprize n-au fost într-atât de spectaculoase, dar au fost ok.

7 responses to this post.

  1. ce fain, no tu ai facut desenul? :*

    Răspunde

  2. Posted by srn on 8 Noiembrie 2010 at 9:30 pm

    marie nu numai ca ai imaginatie, da stii sa o pui si in practica 😉 bv

    Răspunde

  3. Posted by Andreea on 9 Noiembrie 2010 at 9:26 am

    ooooo, ce dragut!….zici ca-i o pisica-cal. :))
    :*

    Răspunde

  4. Posted by Roli on 11 Noiembrie 2010 at 10:02 am

    marie poate ar trebui sa mergi cand se poate intra! nu?:P

    Răspunde

  5. Posted by Roli on 12 Noiembrie 2010 at 8:33 pm

    astept recompensa:))

    Răspunde

  6. Posted by cristian tanasescu on 22 Decembrie 2010 at 5:00 pm

    MARIA osa vezi Grigoni!!! promit „rabdarea e virtutea celor puternici”, stai linistita si ei vor sa te vada

    Răspunde

Lasă un răspuns

