Hyatt Moore

Ţin pictura asta minunată a lui Hyatt Moore pe desktop de mai bine de o lună şi am tot aşteptat un prilej s-o folosesc, prilej care s-a ivit acum ptr ca un tip mi-a spus că nu trebuie să fii nu ştiu cât de talentat ca să fii pictor contemporan. Sunt de acord, nu trebuie sa fii un mare geniu portretistic.

Beneath the skin is the brilliance of the matter.

Misty morning by Hyatt Moore

Misty morning by Hyatt Moore

5 responses to this post.

  1. Bucura-ne cu , macar una, din picturile tale.Sigur ai talent .Se vede ca iubesti arta.Nu stiu de ce dar uite mie imi place Urletul(Tipatul) nu stiu exact care ii este adevarata denumire.

    Răspunde

  2. Nu ma pricep numaidecat, dar pare un peisaj linistitor.

    Răspunde

  3. mie uneori imi pare a fi arta pana si mazgalitura cu carioca unui bebel pe]o coala de hartie, fiecare e original in felul sau.

    Răspunde

  4. mereu mi-a placut arta… adica sa privesti la un tablu ore in sir.. sa privesti fiecare linie si sa incerci sa descifrezi sentimentele autorului…e atat de linistito, din pacate nu am avut inca ocazia sa merg intr-un muzeu unde sa exista vre pictura care sa ma impresioneze enorm…
    aceasta e un tablu frums…

    Răspunde

Lasă un răspuns

