Vrei?

Vrei să-mi dai un pahar cu apă?

Vrei să-mi cumperi un baton de ciocolată?

Vrei să te dai mai încolo?

Vrei să îmi împrumuţi 60 de lei?

Vrei să îmi dai geanta ta? Îmi place mult…

Vrei să îmi cumperi un pistol?

Vrei să arunci pe geam de la etajul 3 sau vrei să scot arma?

Pare că ai de ales, dar de fapt nu ai.

16 responses to this post.

  1. asa. deci, cu ce sa incep? cu prima… adoua… sau… 😀 :*

    Răspunde

  2. Eu iti pot da tot, fara pistol si etajul 3:))

    Răspunde

  3. Deci nu pot alege in cazul niciunei intrebari ? 😀

    Răspunde

    • nu, si stii de ce? pentru ca atunci cand cineva iti cere ceva si pune inainte „vrei” iar la capat semnul intrebarii,esti obligat de un cod nescris sa faci ce iti cere.

      Răspunde

      • Nasoala treaba :D.

        Vrei sa renunti la acel cod nescris ? :))

      • ah, iata de aceasta data vrei chiar inseamna vrei.
        Cred ca Linn raspunde la aceasta intrebare; poti sa vrei, exista mereu consecinte. In orice caz, nu ma irita codul asta nescris, am facut doar o observatie, mi se pare comic

  4. Daaa , da, da!
    Uite chiar ai gandit-o bine, asa e.Dupa acel ” vrei” nu prea poti refuza:)

    Răspunde

  5. Mereu ai de ales. Dar suporti counsecintele alegerii. Majoritatea au 2 tipuri de consecinte, pe termen scurt si pe termen lung. trebuie doar sa ai grija sa faci acea alegere care are consecinte bune pe termen lung si sa ii suporti consecintele rele pe termen scurt.

    Răspunde

  6. nu-ţi cumpăr ciocolată , sunt o egoistă mică, dar îţi cumpăr o acadea, vrei ?! poţi alege tu aroma , mie-mi place aia de cola.

    Răspunde

  7. Vrei..vrei…fara macar un” te rog” , acolo….si mai trebuie sa te supui!

    Răspunde

  8. ciocolata,ciocolataaaaaaaaaaaa

    Răspunde

  9. Posted by Ionu on 21 Noiembrie 2010 at 10:06 pm

    De fapt tu faci reclama la Nike…

    Răspunde

  10. Orice intrebare care permite atat un raspuns pozitiv, cat si unul negativ este o intrebare „inchisa”. Nu e indicat sa o folosesti atunci cand vrei sa obtii ceva. Risti sa obtii un NU, in ciuda concluziei tale, Maria.

    Se recomanda, mai degraba, sa intrebi „deschis”, adica permitand doar raspunsul afirmativ, care te intereseaza si te avantajeaza. De exemplu:
    „Cand imi dai paharul cu apa – acum sau peste 5 minute?”
    „Ce fel de baton de ciocolata imi cumperi – cu menta sau cu rom?”
    „Te dai mai incolo singur sau ai nevoie de ajutor?”
    „Cei 60 de lei pe care te rog sa mi-i imprumuti iti trebuie urgent inapoi sau ti-i pot da peste … zile?”
    „De ce imi dai geanta ta – pentru ca esti un om generos si stii ca-mi place mult ori pentru ca doresti sa-ti iei una noua?”
    „Ce sa fac pentru ca tu sa-mi cumperi un pistol – sa-ti zambesc sau sa-ti zic un banc bun?”
    „De la ce etaj ti-ar placea sa te arunci – de la 3 sau de la 4? Cu sau fara sa scot arma?”

    Chiar are de ales! Numai ca orice ar alege el… iese tot ca tine, cel care intrebi! Tu detii controlul situatiei si al rezultatului!

    Răspunde

  11. Nicio zi fara zambet!
    😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

