Ce om puternic şi bine articulat mi-s…

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar când cineva începe să facă scandal îmi vine să intru în pământ. Mă plimbam într-o zi prin centru şi o micuţă s-a apropiat de mine cerşind. Nu mai aveam bani, dar aveam un suc în mână şi o acadea.

 Dăăăăă-mi un leu, dăăă-mi un leu, domnişoară dăăăă-mi un leu.

 În imensă prostie i-am spus pe un ton simpatetic că nu am un leu. La care fetiţa a rânjit şi mi-a zis că dacă nu îi dau sucul şi acadeaua începe să ţipe că am lovit-o. WHAAAAT? Pleacă de-aici!

Nu vreau să dau detalii cu privire la ce s-a întâmplat în continuare, dar în final i-am dat sucul şi ea s-a îndepărtat bând mulţumită.

13 responses to this post.

  1. ~santajul functioneaza iar copii?? sunt cei mai priceputi la asta~

    Răspunde

  2. Posted by Ovidiu on 29 Noiembrie 2010 at 10:37 pm

    Is foarte „Instruiti” astia.Eram in Iasi si stateam pe o banca in parc.Vine un tigan de asta mic care vindea icoane din astea mici care le pui si la masina.Vine si-mi arata, ii zic ca nu vreau, imi pune una pe picior si zice sa-i dau banii ca am atins-o. :)) Am ramas tampit.Daca ii iei tare si le zici sa o roiasca de acolo se duc fara sa mai comenteze, daca ii lasi in voia lor te traduc de niste bani.

    Răspunde

  3. de acord cu tine! :*

    Răspunde

  4. Da, mie si aia care iti stau in cale desi incerci sa-ti vezi mai departe de drum mi se par obraznici. Cu santajul deja e tupeu mare.

    Dar de ce vorbesti cu „mi-s” ? 😀

    Răspunde

  5. Posted by Roli on 30 Noiembrie 2010 at 10:12 pm

    incredibil !!! eu cred ca te-au batut ! 😀 nu te-am vazut de mult la faculta :)))

    Răspunde

  6. Posted by Roli on 30 Noiembrie 2010 at 10:16 pm

    cum spunea unul de pe youtube „frumos si nu prea” 😀 spun doar atat: trist, prea trist !!!

    Răspunde

  7. Maria…inca o data ma conving ca esti minunata. Nu. Nu e pentru ca i-ai dat sucul tau acelui copil [WHAT??? Exista astfel de copii?], ci pentru ca esti una din putinii care inca mai au rusine, respect…
    Din nou: esti frumoasa!
    🙂

    Răspunde

  8. Copiii astia au scola santajului si nu numai.Din pacate eu cred ca se repeta zilnic, cazuri similare.

    Răspunde

  9. In locul tau nu i-as fi dat nimic.

    Răspunde

  10. Posted by Andera Litteken on 4 Decembrie 2010 at 9:05 pm

    Dacă nu i-ai fi dat, ar fi început să strige la „ăi mari” şi ar fi venit aia. Aceştia tot timpul au pe cineva care are grijă de ei. Şi nu prea poţi să te dai la ei. Decât să rişti, mai bine faci aşa, fiind vorba de un suc. Bravo ţie!

    Răspunde

  11. Mie-mi place titlul postarii… 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

