Ziua naţională rulz

A venit şi a trecut 1 decembrie. Spre deosebire de cei mulţi şi supăraţi pe ţară, eu m-am bucurat şi am făcut un tort simbolic, am scris un review, iar mai apoi am învăţat de zor despre Unire.

În ce priveşte viitorul României, sunt optimistă. Pentru că am găsit următoarea inscripţie în Istoria Românilor a lui Deletant.

Şi dacă nu au să meargă bine lucrurile, măcar o să ne distrăm bine pe drum.

Ziua naţională rulz!!!

7 responses to this post.

  1. Posted by Ovidiu on 3 Decembrie 2010 at 12:34 am

    Traiasca Romania Mare ! ..:)):D :X

    Răspunde

  2. cred ca in toate chestiile triste exista si un dram de zambet. m-ai facut sa rad! 😀
    we frumos!

    Răspunde

  3. :)) Cine a scris „Porcii dracului !!!” ? :))

    Răspunde

  4. Excelenta atitudine, Maria!
    Daca as putea vota de doua ori „Like”, as face-o…

    Răspunde

  5. Porcii dracului!!!!! :)). Sincer, m-a facut sa rad .

    Răspunde

Lasă un răspuns

