„I just stop being sick and be awesome instead.”

„Whenever I’m feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead. True story.”

Barney Stinson, How I met your mother.

După cum spuneam ieri, am răcit şi nu pot face nimic. Aveam proiecte atât de frumoase pentru săptămâna asta şi rând pe rând mi s-au scurs ca nisipul printre degete.

Dar nu sunt plictisită deloc, pentru că eu, fata cu cel mai frumos nume, am o listă de cărţi pe care le citesc când sunt bolnavă sau supărată sau bolnavă şi supărată.

Shakespeare, Mult zgomot pentru nimic.

Dodie Smith, I capture the castle

Jane Austen, Persuasiune.

Tudor Muşatescu, Teatru.

În final dar nu în ultimul rând, preferata mea,

Alistair Maclean, Forţa 10 din Navarrone.

Ca să închei, nu e aşa rău să fii bolnav.

2 responses to this post.

  1. Mihail Sebastian-Orasul cu salcami…asta iti recomand eu:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

