Supfest

Ah, îmi propun să scriu despre lucruri atât de importante şi inteligente şi ajung să scriu despre SUPFEST!

Da, supfest! Aşa se cheamă festivalul acela la care particip de fiecare dată când dr. Frankenstein … installs a new Darth Vader breathing apparatus in my robotic throat. Şi când răcesc. Aşa că Înţeleptul, bolnav şi el, s-a deplasat din singurătatea lui şi mi s-a alăturat pe canapea unde amândoi fiind companie neplăcută, am sărbătorit supfest. Cu supă. Şi am vorbit despre cadouri. Am să elaborez subiectul mâine.

Cred că am luat prea mult sirop de tuse, nu sunt sigură, dar sunt incredibil de veselă, atâta tot că joacă puţin literele.

Ei bine, vă pup!

2 responses to this post.

  1. Sanatate multa multa!!!

    Răspunde

  2. Si eu am patit la fel…cand a trebuit sa vopsesc ceva cu bronz acasa….cred ca am stat prea aproape de recipientul cu bronz…2 zile am ras intr-una:)))

    P.S. Insanatosire grabnica Maria>>:D<<

    Răspunde

Lasă un răspuns

