Scumpa mea…

 Scumpa mea,

Te îmbrăţişez cu mult drag, chiar dacă de la distanţă, şi îmi pare rău că lucrurile nu merg aşa cum ai sperat.

Îmi spui că eşti amărâtă, că ai plâns, că eşti dezamăgită şi mă întreb ce aş putea să-ţi spun ca să fac durerile mai uşoare. Dacă aş fi acolo, aş zice cu înţelegere în timp ce tu îţi verşi amarul…ştiu, ştiu…, dar fiind la distanţă nu pot să te încurajez decât cu  vorbe.

Scumpa mea, ştiu că uneori pare că iubirea nu e, chiar când vine vorba de cei pe care îi cunoşti de-o viaţă. Iar cei pe care îi iubeşti de-o vreme sau i-ai iubit o vreme … au făcut atâtea greşeli încât te întrebi, oare cât din tot ce s-a întâmplat a fost adevărat? Şi dintr-una într-alta te uiţi în trecut cu amărăciune la clipe fericite.

Dar ţine minte că în vreme ce tu te simţi pierdută şi singură, milioane de alţi oameni se simt şi ei, singuri, pierduţi şi neiubiţi. Nu eşti singură, nici pe departe.

Omul e un lucruşor tare firav şi deseori îi e chiar frică de iubire. Iubeşte scumpa mea, nu îţi va face mai mult rău decât bine. Iară, ai grijă să nu arunci nestematele la porci. E complicat, viaţa e o treabă complicată. Abia aştept să fim bătrâni ca să putem să şedem leneşi, să nu facem nimic toată ziua şi să trăim cu satisfacţia cafelei fierbinţi.

4 responses to this post.

  1. Viata chiar este o treaba tare complicata!!!

    Răspunde

  2. Ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se-ntample mai repede decat crezi! Odata sosita batranetea, e posibil sa simti altfel lenea si satisfactia cafelei fierbinti…

    Iar daca asta e o dorinta mare, de ce atata asteptare? Fa-ti o saptamana libera, sezi lenes si bucura-te de ceasca aromata. Vezi daca te plictisesti sau nu… 😉

    Răspunde

  3. „Omul e un lucruşor tare firav şi deseori îi e chiar frică de iubire.” chiar ii este frica de iubire…. nu stiu de ce uneori am impresia ca e mai bine fara ea…

    Răspunde

  4. Adevarate cele scrise. Si mai ales ideea ce cei mai multi se simt singuri, pierduţi şi neiubiţi. Asta e surprinsa extraordinar de bine. Eu as mai putea adauga ca blogurile sunt locuri ideale de expus nefericiri, incapsulate in exprimari mai mult sau mai putin metaforice.
    Apreciez forma de scrisoare :).

    Răspunde

Lasă un răspuns

