Vă trimit cărţi poştale

Trepidează blogosfera de profunzimi şi tare-aş fu vrut să scriu ceva memorabil, care să va facă să vă gândiţi cu drag la mine. Dar n-am aşa ceva în mine.

Vă doresc multă multă iubire de Crăciun, şi multă multă iubire în anul care vine. Iar dragilor mei bloggeri, le trimit un sărut din inimă şi o carte poştală.

Tinkerbell, dulce de s-ar putea să mi se facă carii.

Isis, imperturbabilă pace şi iubire.

Esqvilyn

Licărirea unei clipe de fericire

Grapefruits,

5 responses to this post.

  1. O, multumesc ! 😛
    :* >:D<

    Eu cred ca toate se invata, atat ca unii au sansa sau inspiratia sa priveasca in locuri mai prielnice :). Si mie imi face placere sa vorbim nenumarate.

    Toate cele de pana acum sunt de ajuns pentru a ma gandi cu drag la tine :). In privinta urarilor, eu ma stiu destul de "standard" dintotdeauna.
    Numai impliniri in noul an !

    Răspunde

  2. SARBATORI FERICITEE!!!
    SI UN CRACIUN FERICIT SA AI!!

    Răspunde

  3. Multumesc din tot sufletul, am nevoie de astfel de ganduri departe si singura fiind.
    Nici nu stii ce bucurie mi-ai facut.
    O seara magnifica si sarbatori fericite

    Răspunde

  4. Pace si iubire… da. Imperturbabila… nu intotdeauna! 😉
    Am citit azi in fuga, printre alte o mie de lucruri pe care le faceam. Am zambit si ti-am trimis instantaneu gandul meu bun. Acum iti multumesc din suflet, Maria.

    Un Craciun linistit si frumos!

    Răspunde

Lasă un răspuns

