Căsuţa cu scrisori [2]

 Oradea, 15 aprilie 2006

Dragă Lia,

 

Mi-am dat seama că mereu specific de unde anume îţi scriu. Cred că e pentru că vreau să îmi asociezi cuvintele cu o imagine. Aşa că imaginează-mă stând cu picioarele adunate sub mine în fotoliul de lângă fereastra din bucătărie, cu o cană de ceai fierbinte aşezată pe un braţ al fotoliului şi o grămăjoară de teste dedesupt. Dacă se udă testele va trebui să le dau tuturor câte-un zece. Eh, asta este.

Dragă Lia, ghici cu ce m-am îndeletnicit astăzi? Am gustat prăjituri şi torturi pentru nuntă, atât de multe prăjituri şi torturi încât cred că nu o să-mi mai fie vreodată poftă de prăjituri sau torturi. Ba chiar la un moment dat nu mai reuşeam să disting bine aromele şi patiserul mă privea cu furie răbdătoare.

Mai avem atât de puţin timp şi încă mai sunt atât de multe de rezolvat…de fapt, e mai bine să nu mă gândesc la asta, tind să intru în panică.

Orice lucruşor care nu merge chiar cum trebuie mă face să intru în panică mai nou. Am primit o ofertă foarte interesantă de muncă în Namibia, se pare că au urgent nevoie de învăţători cu experienţă. A trecut atâta vreme de când mi-am depus Cv-ul încât am uitat şi ieri n-am avut prezenţa de spirit să dau un răspuns pe moment. Am spus că mă mai gândesc. E pentru o perioadă de 1-2 ani, nu mi-aş putea permite să fiu plecată atât de mult timp. Oricum, nu mai e o experienţă pe care mi-o doresc la fel de intens ca acum trei ani.  

Oricum, mă simt puţin mizerabil, au nevoie de învăţători cu experienţă „urgent” şi eu aş putea satisface nevoia asta. But oh well, let us not dwell.

Am atâtea lucruri de rezolvat, atât de multe lucruri de aranjat şi atât de mulţi oameni de mulţumit.

Abia aştept să ne întâlnim. Îţi dai seama că mai sunt doar 5 luni până când o să fii domnişoară de onoare la nunta mea?

 Ioana

6 responses to this post.

  1. Dar domnisori de onoare?
    Acum expui scrisoarea? Eu as fi vrut postul….si mergeam si pe gratis 😛

    Răspunde

  2. Posted by BuBuleatza on 15 Ianuarie 2011 at 7:58 pm

    Superb.Şi încă îmi plac numele fetelor care-şi împărtăşesc gîndurile.

    Răspunde

  3. Posted by BuBuleatza on 15 Ianuarie 2011 at 8:15 pm

    Da,şi Ioana sună aşa blînd.
    Apropo,şi numele tău este foarte frumos.

    Răspunde

Lasă un răspuns

