Nu s-au scris cărţile care să ne înveţe tot ce vrem să ştim

Ceaţa e frumoasă de dimineaţă, când o străbate soarele şi vezi vântul. Îmi aduce aminte de o poveste pe care am auzit-o. Vezi vântul? Nu, îl simţi. Vezi sufletul?

Dar seara rămân doar crengile goale. Se ridică, se încârligă ameninţător, ţi se adună inima şi nu ştii ce se ascunde înainte. Ştii, e doar apă în aer. Şi trebuie să fii orb la toate celelalte ca să vezi vântul.

2 responses to this post.

  1. Posted by BuBuleatza on 20 Ianuarie 2011 at 11:05 pm

    Superbă melodia!

    Răspunde

  2. Trebuie să fim mai sensibili,mai receptivi la lucrurile delicate.
    De câte ori nu am păşit afară…şi n-am simţit nici măcar dacă e frig sau n-am observat soarele dacă a răsărit sau nu.Ni se pare prea simplă bătaia vântului…Dar ascunde în ea mii de poveşti.

    Răspunde

Lasă un răspuns

