Şi-apoi am zis… mă depăşeşte

[Mă refer aici la o competiţie individuală, care presupune documentare şi compunere.]

Întrebată care mi-este scopul…

– Vreau să câştig! i-am spus eu

-Atunci nu cred că ar trebui să participi.

– De ce?

– Nu e un motiv suficient de bun.

Îmi dau seama că motive mai bune s-ar găsi… vreau să mă dezvolt, să devin o persoană mai bună, să îmi lărgesc orizontul samd, dar în principal… în lipsa unor sentimente mai bune, când particip la o competiţie vreau să câştig. Hai că-s profundă.

9 responses to this post.

  1. Posted by mazgalica on 28 Ianuarie 2011 at 10:37 pm

    Să câştigi- mi se pare cel mai real şi bun motiv pentru a participa la o competiţie 🙂

    Răspunde

  2. si daca ai o serie buna de victorii ce te va mai face sa lupti in continuare?

    Răspunde

  3. Posted by eliza on 29 Ianuarie 2011 at 6:47 pm

    Totuşi n-ai un motiv destul de bun să renunţi. În dicţionarul Sperietoarei de ciori din”Vrăjitorul din Oz”, cuvântul”imposibil” nu există, aşa că de ce nu încerci măcar?

    Răspunde

  4. Posted by tanasscu on 29 Ianuarie 2011 at 9:05 pm

    in primul rand daca participi intro competite „concurs”, si nu iti doresti sa castigi participi degaba (nu are sens sa participi). asa vad eu lucrurile. dar imi place si citatul lui Pierre de Coubertin „important e sa participi”

    Răspunde

  5. Posted by tanasscu on 29 Ianuarie 2011 at 9:07 pm

    P.S. „daca lupti s-ar putea sa pierzi, daca nu lupti ai pierdut deja”

    Răspunde

  6. trebuie motivatie , ea mi se pare a fi cel mai bun motiv pentru ca noi sa ne inhamam la o cursa contra noastra

    Răspunde

Lasă un răspuns

