Lucrurile pe care le vreau se mai schimbă

Vreau să trăiesc într-o casă mică cu podele albe

Lângă o furioasă mare rece

Şi dacă nu o să am toate lucrurile astea, e ok. Nu e o poftă ci un exerciţiu de imaginaţie.

11 responses to this post.

  1. […] putina judecata; mai multi experti si totusi mai multe probleme, mai multa medicina, dar mai putina sanatate. Ne-am multiplicat averile, dar ne-am redus valorile. Vorbim prea mult, iubim prea rar si urâm […]

    Răspunde

  2. Posted by tanasscu on 1 Februarie 2011 at 7:19 pm

    seamana cu visul meu!! (exceptand ca eu vreau o mare linistita si ospitaliera)

    Răspunde

  3. eu vreau o casa la tara, putin izolata de restul lumii, sa am cateva animale, o gradina suficienta sa-mi asigure existenta, o familie si cat mai multa liniste 😀

    Răspunde

  4. nu-mi plac podele caci scartaie

    Răspunde

  5. mi-ai furat visul:P iubesc marea.

    Răspunde

  6. Eu vreau sa ies din casa si sa vad lumea intreaga…

    Răspunde

  7. Eu deocamdată…nu vreau nimic…

    Răspunde

Lasă un răspuns

