Cât de greşit

Cât de greşit din partea mea să prezint un model de frumuseţe atât de perfect. Şi mai greşit, prezint un model de frumuseţe cu o structură atât de fragilă.

O iubesc pe Keira Knightley. Nu îmi place jocul ei actoricesc şi felul în care îşi adună buzele pentru fotografii, dar pentru mine aspectul ei e perfect. E puţin prea slabă, granted, şi a distrus Mândrie şi prejudecată, dar o iubesc.

3 responses to this post.

  1. Si mie imi place mult de ea, are o eleganta desavarsita si o figura unica 🙂

    Răspunde

  2. Posted by Adryan on 18 Februarie 2011 at 11:44 am

    I like her to 😀

    Răspunde

  3. Posted by Adryan on 18 Februarie 2011 at 11:47 am

    p.s.: o sa revad si filmul cu ocazia asta.ms mult

    Răspunde

Lasă un răspuns

