Nu ne-am născut în locul potrivit?

 

Din cele 62 de milioane decese din 2006, 36 de milioane au fost cauzate de subnutriţie.

1 din 12 oameni din lume suferă de foame.

5 responses to this post.

  1. eu niciodata nu-mi gasesc locul 😆 glumesc 😉
    nu stiu de ce, dar sunt multumita de locul unde suntem.. cu toate ca exista unele „probleme”..

    Răspunde

  2. Nu ne-am născut în locul potrivit?

    Suntem suma genelor părinților noștri și a trăsăturilor imprimate ăn generațiile trecute de mediul.
    Suntem suma mediului în care am crescut, de la școală, prieteni, trăsături de țară și rasă, părinți, media locală.

    Suntem exact în locul în care trebuia să fim acum.
    Și dacă nu eram aici, nu mai eram noi. Sau nu mai eram deloc.

    Singurul lucru asupra căruia putem judeca, e unde vom alege să fie locul potrivit peste ceva vreme, locul spre care vom migra și care ne va influența atunci.

    Răspunde

  3. Eu cred că m-am născut la locul potrivit, dar mi-e greu să accept asta. Vreau să mai fac cîte o escapadă prin străinătate, dar apoi țin să mă întorc acasă.
    Apropo, știu că-s la locul potrivit , deoarece am descoperit deja ce am de făcut pentru țara asta.Cred că scopul este cel care îți dă chef de viață…oriunde ai fi!

    Răspunde

    • e un lucru rar, ce spui tu. Ai descoperit ce ai de facut pentru tara asta. Oamenii nu mai vorbesc asa, nu considera ca au ceva de facut pentru tara

      Răspunde

Lasă un răspuns

