After party

Blogul meu e o sursă de nervi.

În primul rând nu are tematică pentru că nu reuşesc să o menţin, mă plictisesc repede.

 Nu spune nimic care să aibă importanţă pentru altcineva în afară de mine şi uneori nici măcar pentru mine.

 Nu pot să scriu despre chestiile care chiar mă interesează pentru că nu vreau ca toţi cunoscuţii mei să îmi afle gândurile. E o murătură. În sfârşit, nu aş citi blogul ăsta dacă nu l-aş scrie eu.

Nici nu mai am motiv ca să îl menţin. Cum mă plictiseam azi-vară mi-am propus să devin unul din bloggerii ăia cu aplicaţii arogante care spun „Sunt mai bun decât 90% din bloggeri”. Oh well, done that.

 Ei bine, am aflat că e uşor, nu trebuie să fii un geniu. Sistemul după care funcţionează zelist e cu găuri.

Le-am spus câtorva cunoscuţi povestea asta şi au reacţionat cu scârbă. Deduc că trebuie să existe alte motivaţii când îţi faci blog, pe lângă plictiseală. Găsesc că asta e comic, de vreme ce majoritatea blogurilor plutinde prin atmosferă au fost create cu scopul de a atrage aprecierea unor oameni străini.

Ah, scoateţi-mă din blogroll, unsubscribe şi flagelaţi-mă la comentarii.

9 responses to this post.

  1. Scrie despre orice ai vrea ! Daca presiunea sociala ti-e potrivnica, fa-ti (si) un blog cu un grad mai mare de anonimitate !

    „Sunt mai bun decât 90% din bloggeri” intalnesti cam la orice blogger de pe wordpress care e activ si care e genul „friend of all” (adica Maricica scrie un articol despre o pisica sau despre unde se va duce maine sau despre cum a murit romantismul la barbati -> bloggerul „friend” of all” ii va aduce cel putin o usoara lauda Maricicai)

    Nu te mai enerva, n-are rost.
    >:D<

    Răspunde

  2. Blogul poate fi socotit ca un jurnal public, unde tu iti postezi ANUMITE fapte si evenimente din viata ta pe marginea carora publicul isi va da cu parerea. Ce-i cu atitudinea asta la tine Maria? Cam mult pesimism intr-un singur articol…
    Esti bloggerita pentru ca iti place sa scrii, pentru ca scrii bine si pentru ca ai despre ce sa scrii si nu ca sa urci intr-un top aiurit.
    Capisci? 😛

    Răspunde

  3. Nu stiu daca zelist trebuie sa conteze neaparat.Uite! eu una citesc ce scrii ..daca nu inteleg nu comentez dar asta nu inseamna ca nu stii sa sccrii.

    Răspunde

  4. marie nu ma dezamgi :((, tu m-ai convins sa-mi fac blog
    eh, amu ca te-ai descarcat, asteptam si alte posturi
    ia vezi: http://www.youtube.com/watch?v=LanCLS_hIo4

    Răspunde

  5. Sună a depresie de bogger! 🙂
    ”Nu spune nimic care să aibă importanţă pentru altcineva în afară de mine şi uneori nici măcar pentru mine.”
    Ba să știi că eu citesc cest blog, datorită faptului că te consider o persoană inteligentă, chiar foarte…și aflu de aici o grămadă de chestii interesante despre care nu știam că există.
    Plus că îmi place cum scrii, le style est l’homme lui-même.

    Cît despre apreciere după care tînjesc bloggerii…are și ea rolul ei, dar nu e totul – e doar o pîrghie care face lucrurile să continuie…

    P.S- taote sistemele din lume au găuri!

    Răspunde

  6. Si totusi ma asteptam ca asta sa fie ultimul articol…Si ai continuat sa scrii…Oare ce te impinsa la bloggareala in continuare?? Nevoia de a te exprima public cumva??

    Răspunde

Lasă un răspuns

