… Caci totul se rezuma la a mangaia orgoliul

Multumesc lui Esqvilyn pentru geniala observaţie. Mi-a sărit în ochi pentru că- … nu e ceva ce ştiu toţi copii? pentru că adevărul mi se scufundă încetişor în piele.

Lily Allen e atât de talentată, e dureros.

3 responses to this post.

  1. Totusi mai era o parte: „In rest, Binele nu se lauda pe sine si nici nu se deplange public. …”
    In acest context, de a vorbi despre sine, totul ajunge sa se rezume la a mangaia orgoliul. Privind din aceasta perspectiva, blogurile de tip personal ajung sa-si piarda sensul pentru mine. Intr-un final, e vorba de oameni ce isi doresc sa fie mangaiati pe crestet. Nu personajul literar, ci persoana lor. Nu spun ca e ceva cu adevarat rau. Poate de multe ori e doar o nevoie de afectiune, de a simti ca valoreaza ceva, de a ingloba putin din unicitatea, destinul aparte de care vorbeai anterior. Eu insa ma intorc la aceste ganduri si imi dau seama ca astfel de scrieri despre sine n-ar trebui sa-mi genereze maximul de atractie si apreciere.

    Răspunde

  2. PS: Nu ma omor eu dupa aprecierea genialitatii in „online”, dar iti multumesc pentru apreciere. Dupa cum poate stii, eu cred ca e bine sa fii ceva mai temperat in ceea ce priveste laudele „online”. Si stiu ca si asta e un aspect contrar tendintei generale a bloggerilor.

    >:D<

    Răspunde

Lasă un răspuns

