I’m not a morning person.

Astă noapte nu am reuşit să adorm până dimineaţa, îmi venea să plâng de ciudă. Ultima dată m-am uitat la ceas la ora 4, sau cel puţin aşa îmi amintesc.

-Alo? mormăi eu

-Ceau Maria.

-Ceau… Cât e ceasul?

-ăăă, 7.

– Cine eşti?

– Alex.

-Cine?

-Alex… (explicaţia aferentă)

-Alex. Dar cât e ceasul?

-7.

– Păi, oamenii dorm la ora 7.

-Nu, acum eu sunt în tren spre casă.

ce?!

– EU dorm la ora 7.

Clar??

4 responses to this post.

  1. Hai Maria!!! O trezire de dimineata uneori poate atrage dupa sine o zi plina si generoasa in evenimente, sau…contrariul.
    Ce n-as da si eu sa dorm mai mult macar in week-end da` are grija pitica sa ma trezeasca pe la 6 …o zi superba sa ai …tptusi!

    Răspunde

  2. tot o patesti cu telefoanele astea… :))

    Răspunde

  3. Posted by BuBuleatza on 2 Aprilie 2011 at 5:19 pm

    Sunt groaznice insomniile !
    Mai ales atunci cînd de dimineață trebuie să te trezești …

    Răspunde

Lasă un răspuns

