Poate înţelege cineva femeile?

Eu una nu pot.

Un om se plimba într-o zi pe plajă adâncit în rugăciune. Dintr-o dată a spus cu voce tare… „Doamne, împlineşte-mi o dorinţă!”

Brusc s-au adunat nori deasupra lui şi într-o voce cutremurătoare Domnul i-a spus:

„Pentru că ai încercat să-mi fii credincios în toare felurile, îţi voi îndeplini o dorinţă.”

Omul s-a gândit o vreme, apoi i-a cerut Domnului să construiască un pod până în Hawaii.

Domnul i-a răspuns… „Cererea ta e foarte materialistă. Mai stai câteva minute şi gândeşte-te la o dorinţă care să mă glorifice.”

Omul a stat si s-a gândit multă vreme. În cele din urmă:

„Doamne, aş vrea să înţeleg femeile. Vreau să ştiu ce simt, ce gândesc când refuză să-mi vorbească, de ce plâng, ce vor când spun într-o doară „nimic” şi cum pot face o femeie cu adevărat fericită.

Câteva minute mai târziu Domnul a spus…

Şi podul să fie cu două sau patru benzi?

Banc preluat de pe Fayrouz break room.

2 responses to this post.

  1. Cred ca este cel mai greu exercitiu chiar si pentru Dumnezeu!!

    Răspunde

  2. =)) Si eu am crezut ca e o povestire de asta cu mesaj subinteles, chestii filozofice :)) . Daca stii ce gandesc femeile, cu siguranta ai rezolvat una din marile dileme ale omenirii :)) 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

