Şi fusă noaptea…

Eh, fusă noaptea muzeelor şi dusă e minunea ei.

Expoziţia a fost într-adevăr inedită, după cum scria şi în invitaţia pe care am vrut să o postez dar n-o mai găsesc. Au ieşit la iveală cele mai valoroase, lucitoare, frumoase, bine conservate piese.

Abia mi-am găsit suflarea printre toţi intelectualii care s-au condensat nemilos acolo, care mai de care apreciind vocal… etc. Ceva de speriat.

Dar locul are o magie! Aproape am uitat ce frumoase sunt scările. Tata ne ducea tare des la muzeu. Până n-am ştiut ce era un palat episcopal, credeam că pe scările alea s-au plimbat prinţese.

2 responses to this post.

  1. Da, chiar a fost un moment inedit. Nu stiu daca voi mai prinde muzeul deschis in conditiile actuale…sper sa ma insel.

    P.S. un fel de „printesa” era si episcopul care se plimba pe acolo in rochia\sarafanul lui 😛 :))

    Răspunde

  2. N-am fost niciodata noaptea in muzeu…daca nu stau in Bucuresti!!!deh

    Răspunde

Lasă un răspuns

