Sushi, cărţi şi accesorii pentru bunicuţe

Cred că titlul acestei postări e mai bun decât postarea în sine dar indică către grozăvia (pe bune)  zilei pe care am avut-o. Întâi am descoperit în dulapul mamei o eşarfă veche de caşmir de care m-am îndrăgostit.

Am câştigat o carte!

Iar către seară am făcut pentru prima dată sushi. Am respectat toate regulile şi am folosit toate ingredientele exact cum zice în reţetă, atâta tot că am adăugat ardei gras.

Reacţia celorlalţi nu a fost grozavă. Tati a înghiţit un rulou cam fără spor şi ceva vreme mai încolo l-am auzit zicând ca l-a mâncat “ca pe detergent ”. În rest, mami şi fratele meu au mâncat unul, iar surioara mea Andreea s-a enervat când i-am sugerat să guste.

Dar mie mi-au plăcut! Mi-au plăcut aşa de tare că am mâncat jumătate din ce se vede în imagine şi acum îmi vine să dorm.

Am avut o zi grozavă. Ce-i drept, se cristalizează realitatea în mintea mea, nimeni nu beneficiază de pe urma acestei informaţii, decât poate cei care sunt extrem de fericiţi şi acum se gândesc că lumea a devenit un loc şi mai grozav!

Vă pup, multpreadragilor!

3 responses to this post.

  1. si eu am castigat o carte la concursul ala :D,apropo ii foarte bun sushi-ul.mi-ai facut pofta…

    Răspunde

  2. Posted by estella on 8 ianuarie 2011 at 8:16 pm

    :)) I like it! Lumea a devenit un loc si mai grozav!

    Răspunde

Lasă un comentariu